Kuinkas kauan onkaan mennyt kun olen kunnolla ehtinyt kirjoittamaan blogiin? Jokunen kuukausi sanoisin. Tapahtunut on vaikka mitä, mutta aloitetaan kuitenkin tästä päivästä.

Selvitin syyn selittämättömille vatsakivuilleni.. Olen juonut kolme päivää vanhaa maitoa... Jo pari päivää... Ei ihme, että suoli toimii..

Kaupalla oli tänään hiljainen päivä. Niin. Olen ostanut pienen kaupan. Syksyllä. Ihan kun ei olisi muutakaan tekemistä niin ajattelin hankkia itselleni hieman lisätöitä.. Tosiasiassa kaupalla on kivaa. Useimmat asiakkaat ovat ihania ja päivät vaihtelevat todella kiireisestä rauhalliseen. Koska pidän erikoisliikettä niin kauppa ei käy kuin s-marketin kassalla vaan on hiljaisia hetkiä ja sopivaa kiirettä. Nautin kovasti. Saan itse määrätä aukioloajat ja lomani. Mahtavaa!! Nyt en ole vielä varma pidänkö uudenvuoden aaton kiinni vai auki... Todennäköisesti olen kolmeen asti auki.

Kohta on uusi vuosi. Lueskelin juuri mitä kaikkea olin luvannut itselleni vuodeksi 2008... Hah hah... Ei sitten mikään mennyt niin kuin piti... Ensinnäkin tein töitä yhtä paljon ja pussailinkin vielä niitä kaksikymppisiä.. tai itseasiassa ikäänkuin vähän muutakin yhden kanssa. Hups. Mutta se ei ollu meikäläisen vika, sillä Poitsu teki kyllä ihan aloitteet (huomatkaa monikkomuoto :D). Herra M:n kanssa homma loppui niinkuin sanoi, eli tammikuun 2008 jälkeen ei ole ollut sutinaa. Yritystä kuitenkin herran puolelta vaikka kuinka paljon, mutta kun se tie käyty loppuun niin se on.

Jaha.. pitäiskö alkaa tehdä ajopäiväkirjaa... hehh hehh.. ei siis mitään edelliseen liittyvää vaan ihan oikeaa verotukseen tehtävää ajopäiväkirjaa.. vielä on jokunen päivä aikaa...