Syy siihen kun tämän blogin kirjoittamisen aikanani lopetin oli siis se, että tätä oli päässyt lukemaan muutama ylimääräinen.. jos te ylimääräiset taas keksitte tätä lukea niin tiedoksi:

Saija: olen pannut ex miestäsi monta kertaa. Hän on kohtuu hyvä muuten sängyssä. Että muistaakseni minä olin se joka kuvittelee kaikkien ystävieni miesten kuolaavan perääni. Ja vinkkinä sanottakoon, että minä en tehnyt aloitetta.. Kysy vaikka Marjolta joka näki tilanteen baaritiskin toiselta puolelta. En menny sänkyyn hänen kanssaa koston takia (vaikka se aluksi olikin motiivina) vaan siksi, että hän on hyvä tyyppi.

Miia: Mielestäni sinä olet kuvottavin ihminen maan päällä. Kuinka kukaan voi heittää miehensä 13-vuotiaan pojan ulos kodistaan 21.45 illalla. Vain sinä ja vielä kolme kertaa... Mutta tämä vain on minun mielipiteeni. Saatika hajottaa lapsen dvd ja cd-levyjä. Kun lapsi lähtee kotoaan niin sinä teet hänelle repputarkastuksen, että ei vaan vie mitään omia tavaroitaan äidilleen. Ensimmäiseen uskonnonkokeeseen ei poika voinut lukea koska ette antaneet hänen koulukirjojaan.. Saatika vaatteitaan (koska olet ne hänelle ostanut sanoit..) tai muitakaan omia tavaroita. 2kk jälkíkäteen poika sai oman tietokoneensä sekä muutaman muun tavaran. Vittumaisia paskiaisia voi ihmiset olla... Mutta tämä vain on minun mielipiteeni...

Biologinen äitini: valehteleva paska jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Sait välini poikki isän siskojen kanssa omilla valehteluillasi. Enkä anna ikinä anteeksi kuinka olet minua ja lapsiani kohdellut. Tämä valehtelu ja parjaaminen alkaa riitää. Kuole yksin, ei kiinnosta.

Tässä kai sitten oli ne mitä pitikin sanoa...? Kiitos kun kuuntelilitte :D Teki hyvää sielulle!