Haa! Löyty hyvä testi.

http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/default.asp

Tiedoksi. Minä olen nainen. En ollutkaan ihan varma. Olen nimittäin aivan innoissani alennusmyynneistä. Varsinkin silloin kun ne ovat rautakaupassa. Parhaimmait hetket ovat olleet kun ostin oman hiemakoneen. Kulmahioma kone. Se on ihana! Toiseksi paras hetki oli kun sain ensimmäisen kerran leikata omalla laattaleikkurilla ensimmäisen laatan. Ihanaa sekin! Nyt se on lainassa ystävälläni, mutta osaakohan hän arvostaa niin täydellistä laitetta? Tuskin... Ja laminaattisaha. Sekin on ihana. Mulla on tosi hyvä sellanen ja sillä ilokseen sahailee. Viimeksi ostin itselleni synttärilahjaksi jiirisahan. Että näin...

Mutta olen kuitenkin 57 prosenttisesti nainen. Siellä on ihme kysymyksiä. "Katson viimeisen päiväyksen". Katon katon, mutta kun en yleensä tiedä mikä päivä on saatika mones. Mitä sitä niitä päiväyksiä katsomaan...

Tässä samassa linkissä on sitten kanssa koulutesti. Tai semmosen kun tekee niin näkee mikä olisi nyt keskiarvo jos olisi koulussa. Ei kun tekemään. Tuloksia ei ehkä kannata kertoa. Minulla muistaakseni oli (kun sen joskus aikoja sitten tein. Testin nimittäin.) huonompi keskiarvo kuin oli silloin muutama vuosi sitten kun peruskoulusta pääsin. Ja vielä aika paljon. Mitä tästä opimmekaan? Ainakin sen, että kun joskus oppii niin kohta ei muista.

Tein sitten uteliaisuuttani sen päästötodistus-testin uudestaan. Sain keskiarvoksi tasan 9. Eli mitä tässä opimmekaan? Opiskelu kannattaa sittenkin.