Jos tänään oli hyvä päivä niin eilen oli loistava. Olin iltapäivällä jo ihan palasina kun koulupäivän viimeinen hierottava on ihan koko rahalla eli puolitoista tuntia. Ei olisi millään jaksanut. Mutta kyllä jaksoi kun asiakas tuli. Uhuu... Oli taas ammattitaito koetuksella. Ulkonäöllisesti juuri sellainen kuin miehen pitää olla. Pitkä, sopivasti lihaksia, leveät hartia, vaalea ja kauniit silmät. Ilmoitin kyllä kaikille hieronnan jälkeen millainen on täydellinen mies. Tosin hän olisi alunperin halunnut mieshierojan, mutta aina ei voi voittaa. McDreamy... Hmm...

Euforia. Se on se sana mitä työstäni saan. Tai ainakin eilen. Opettaja käski minun lähteä kotiin kun kirjaamisesta ei kuulemma tullut mitään kun olin niin sekaisin. Oli vain kateellinen kuitenkin. Varsinkin kun olin aiemmin sanonut, että jos jatkaa roskaruuan syömistä (ei antanut minulle osaa hampurilaisestaan) niin en aio jatkossa antaa läskeille opettajille koehierontoja. Väitti ettei ole lihava. Ei vielä... Mutta tota rataa on.

Toinen opettajista puolestaan taas heti aamusta kulki pusero tiukasti housuihin ahdettuna. Se on jotain mitä en tajua. Näyttää ihan kamalalta. Varsinkin jos on yhtään pömppömahaa. Oli se sitten ottanut puseron pois housuista kun sanoin, että teksisi mieli sanoa, että ota nyt herrajumala toi pusero pois housuista, mutta en sano kun on kokeet tulossa... Voi olla, että menen uusimaan alaraajojen lihakset...