Kuntosalilla käynti jatkuu. Olen nyt käynyt vapusta asti kaksi kertaa viikossa sekä kuntosalin puolella että jumpissa. Tänään oli vuorossa vatsa-selkä jumppa ja sen jälkeen kuntopyöräilyä. Pulssi pysyi tasaisesti 150.ssä kunnes vedin loppu spurtin ja pulssi nousi 167:ään. Meinasin jo kuolla ja pyörtyä, mutta en sitten kuollu-pyörtynytkään. Koko fillaroinnin ajan hoin että move fat move ja K. tokas vierestä, että koko ajan. Yritin kyllä selittää hänelle, että puhuin itselleni...

K. lupasi hankkia jonkun hyvännäkösen antamaan mulle tekohengitystä jos pyörryn. Olin melko otettu. Hädässä tosi ystävä tunnetaan. Tosin se lisäs, että luuletko tosiaan hänen tuovan ne parhaimman näköset mulle. Varsinkin kun olen tajuton niin en voi edes valita. Sitten se nauro oudosti päälle... (Hädässä tosi ystävä tunnettaan)

Höyrysaunassa oli taas ihanaa. Saatiin olla kaksin K.n kanssa puhumatta mitään. Yleensä kyllä jos me puhutaan niin muut lähtee pois. Niille tulee varmaan kuuma?

Paino oli aamulla (tai siis kello14 kun heräsin yövuoron jälkeen) 70,6kg. Painoin muuten sitten yhtä paljon seitsemän vuotta sitten kun sain kuopukseni... Who`s the fat now? Tavoite on saada paino tippumaan 66:een kiloon kun lasten koulu alkaa. Tän viikon sunnuntaina pitäisi paino olla 69 kg. Jos ei ole niin saa..na! On se!! Nyt olen niin vihainen itselleni tästä repsahtamisesta, että nyt alko tosissaan toimiminen.

Salilta lähtiessä tuli rappusissa vastaan ihana mies... Tarviikohan muuttaa salille? K. sanoi, että se katsoi meikäläistä. Tiedän kyllä miksi. Olin nimittäin ihan punainen kun rääkkäsin itseni siellä kuntopyörässä. Että jatkossa sitten meikkivoide mukaan...