Se minä olen. Paino tippunut viikossa 300 grammaa. Kun kysyin kuntosalilla tänään K:lta arvaa paljon tippunut niin se kurja vastasi, että varmaan 10 kiloa. Ja nauro päälle! Sairas! Ai, mutta niinhän se onkin...

300 grammaa! Pakko jatkaa itsensä kuritusta. En vähästä luovu. Tai tässä tapauksessa paljosta haluan luopua. Aion vielä mahtua eräisiin valkoisiin kesähousuihin tänä vuonna! Jos en elokuussa niin sitten syyskuussa. Ja jos en lokakuussa niin marraskuussa menen jumankauta juu nääs päivää sitten rasvaimuun. Tavoite oli kilo enemmän. Missä vika? Kysyn vaan! (Systeri: hiljaa!)

Mulla on esikuvana salilla yksi jumpan vetäjä. Sillä on aivan täydellinen kroppa. Olen ihan kateellisena aina tunnilla. Ei läskin läskiä ja kiinteät käsivarret. Siinä on mulle tavoitetta. Nyt on kaksi kertaa viikossa säännöllisesti käyty ja tavoite olisi käydä se kolme kertaa viikossa. Nyt ollut vähän kiireistä tän työrintaman kanssa ni ei oikein voi...

Ensi viikolla ehdin pyöräilemäänkin töihin. Tällä viikolla menin kerran vaan pyörällä. En oikein viitsi yövuoroon pyöräillä kun aamuisin tulee kivat rytmihäiriöt...