Kuka vielä väittää, ettei tietokoneella olisi aivoja. Ainakin se osaa olla v-mäinen, rajoittaa minun kanssakäyntiä muiden ihmisen kanssa sekä saada minut tuntemaan syviäkin tunteita (lähinnä raivoa tällä hetkellä).

Sähköpostini ei siis ota vastaan postia... paitsi a:lta!!! Ihan käsittämätöntä. Luulisi, että se ovela pirulainen (sähkis ei a ) karsisi kaikki pois. Mutta ei. Yksi pääsee lähettelemään minulle postia muut ei. Onko tämä jokin nykyajan luonnon (siis tekniikan) evoluutio saada Veera eristetyksi muusta maailmasta? Ei ole kivaa! Että kiva kiva... Että jos sitten ihan vain soiteltais näköjään jatkossa.

Onhan minulla oikeasti aika montakin sähkis osoitetta. Yksi on virallisille tahoille kuten lasten kouluille, omille opiskeluille jne. Yksi on nykyisen työpaikan, yksi on se mihin tulee blogin viestit ja yksi on se mitä kaverit käyttää. Että jos te rakkaat ystävät laittaisitte jatkossa vaikka mun työpostiin kunnes toi käytössä oleva rupeaa lopettamaan syrjinnän...

Miksi tämä elämä on niin vaikeaa? Unohdin käydä kaupassa tänään (ja eilen ja toissa päivänä) niin on jääkaappikin ihan tyhjä. Olisi voinut vaikka lohdutussyödä tähän meili suruun. Mutta ei. Maailma vain on minua vastaan.

Mutta 11:n yön jälkeen lähden laivalle! Jee!! Suunniteltiin jo erään mukaan lähtevän kanssa tänään töissä, että sitten ollaan ihan rentoina koko reissu.... Eli menen ostamaan kuoharia mukaan bussiin. Ai, mutta siitä tuli mieleen, että onhan mulla vielä yksi siideri jääkaapissa. Juonpa sen pahimpaan nälkään! Sitten pitäis olla popcornia kaapissa... Jihuu. Tarviikin mennä huomenna Alkoon ostamaan punaviiniä pari pulloa. On sitten hätävarana jos ei muista tai ehdi käydä kaupassa...

Nim. nälkäkuolemalta juuri ja juuri pelastunut