Toinen on Herra R. Olkoot harkkapaikassa vaikka kuinka paljon niitä loistavakroppasia (ja reisisiä.. hmm...) miehiä niin en vaihtaisi. Sen kanssa on mukava ja rento olla. Ihan liian täydellistä.

Toinen mitä en vaihda on kaverit. Ne on ihania kanssa.Terkkuja sairaalle K:lle! Ja kiitos M:lle viikonlopun majapaikasta jälleen kerran.

Olen ollut kolme viikkoa meikkaamatta ja nyt se loppui. Ei muuten mikään ihme, ettei Herra R soita... tai halua nähdä.. Tänään kuitenkin meikattu ja se huomattu miespuolisten osalta. En minä nyt noin kamala ole ilman meikkiä! Toisaalta mitä voi odottaa jos oma miltei tunnuslauseeni  kuuluu: on vain kahdenlaisia naisia: rumia ja meikattuja.. Ensin harkkapaikassa toinen opiskelutoverini huomautti asiasta ja sitten eräs hierottava alkoi miettiä siinä  pöydällä ollessaan, että taipuisiko käsi seläntaakse paremmin jos makuukammarin puolella käyttää käsirautoja... Ei perkele! Tyyppi vielä jonkin verran isompi pamppu organisaatiossa... Ja minä olen tosissani yrittänyt olla asiallinen! Minä en reittä pitkin aio saada töitä, mielummin selkähieronnalla. Heh heh...