Olen niin onnellinen. Todellakin. Ystäväni K kommentoi yöstä lasteni kanssa. Olen niin onnellinen, että nyt niillä kullanmuruilla on muuta ajateltavaa kuin äitinsä olematon rakkauselämä. He ovat piinanneet minua jo vuosia ja yrittäneet saada minulle poikaystävää. Kaikki käy.. kaupan kassajonossa olevat, liikennevaloihin jäävät autoilijat, kadulla vastaan/ohi kulkevat, ihan kaikki. Esikoiseni meinasi jo laittaa puolestani deitti-ilmoituksen. Toivottavasti ei ole laittanut! Nyt heillä on siis muuta ajateltavaa. K ja hänen deittinsä. Tästä lähin kun puhe ohjautuu minuun niin siirränkin sen sopivasti K.n tuleviin häihin. OU jee. Ihan sama tuleeko niitä tai ei (kuinka julmasti sanottu) kunhan lapset antavat minun olla rauhassa. Pelottaa jo tuleva jääkiekkokausi. Silloin se esikoiseni kohdalla aina karkaa käsistä. Siis se miehen metsästys. Hän huutelee käytävillä vastaantuleville ja ilmoittaa, että hänen äitinsä on sinkku. Enää se ei ole edes noloa. Tätä on jatkunut muutaman kauden..

Mutta K.n hääasiaan. Mitä laittais päällensä? Ja mitä ostais häälahjaksi. HAA! Samaa kun mitä pitäs ostaa N:lle!!!! Seksileluja korillinen!!!! Kyllä tuleva anoppi on innoissaan kun näkee kaikki ne pakattuna sellofaaniin lahjapöydässä. hih hih