Olenkin ihan unohtanut tämän kategorian. Jokunen vuosi sitten oli harrasteporukan saunailta. Ja tunnetusti ne saunaillat on pahimpia. Ilta alkoi kuitenkin ihan hyvin. Join maltillisesti (kauhomalla) muutaman lasin (isohkoja olivat ne lasit...)  boolia ja muutaman (okei viisi...) siiderin. Matka jatkui kaupungille baariin jossa muistaakseni join vielä muutaman siiderin. Seuraava muisti kuva oli aamulla kun heräsin eteisen lattialta. Olin menossa vessaan ja ilmeisesti olin jo unissani aloittanut ryömimisen (nerokasta!). Lattialla edessäni oli jono tavaroita ulko-ovelle asti. Siellöä oli pankkikortti, kuitteja, farkut, pusero, vyö jne. Meni tunti ja kanssani saunaillassa ollut naisihminen soitti.

-Moi. Oletko kotona?

- Olen miten ni?

- Voisko tulla?

- Juu. Tottakai. Koska?

-Nyt.

-Tä?

- Heräsin tästä sun kämpän läheltä ja oli pakko lähteä samantien kävelemään. Ja busseja ei kulje ni jos vois tulla hetkeksi.

Ystäväni tuli ja keitin kahvit. Muisteltiin edellistä iltaa. Lyhyesti ja ytimekkäästi koska kummatkaan eivät juuri mitään muistaneet. Sen T. sanoi, että oltiin menty vielä yhteen discoon. Sen itsekin päättelin koska löysin kasan kuitteja joiden mukaan olin ostanut 11 shottia ja 5 siideriä.... Päätin olla onnellisesti tietämätön koska koskaan aiemmin ei ollut mennyt muisti niin päättelin, ettei mitään kovin pahaa ollut voinut tapahtua. Wrong...

Baarissa oli ollut eräs ystäväni S, joka on kuittaillut eräästä tunnetusta henkilöstä melkoisen paljon siitä lähtien. Olen pyytänyt, että minulle ei koskaan kerrottaisi mitä on tapahtunut ja toistaiseksi en tiedä. Tästä on kulunut neljä tai viisi vuotta ja silti saan kuulla tapauksesta aina. Yleensä ystäväni S kutsuu tätä vastakkaisen sukupuolen edustajaa "poikaystäväkseni" ja muistaa aina soittaa tai laittaaa tekstiviestiä mikäli tästä on telkassa tai lehdessä mainintaa. (ja valitettavan usein on kun urheilusta aika usein kirjoitetaan). Eikä se vielä mitään, mutta siitä illasta lähtien tämä "poikaystävä" on tuijotellut / hymyillyt jne melkoisen paljon. Onneksi muutimme toiseen kaupunkiin kun lapsemme oli samassa koulussa ja ne joka vuotiset kevät- ja joulujuhlat alkoivat tulla painajaisiksi..  Että jotain olen tehnyt kun mieleen on jäänyt.. Ja tästä tosiaan se 4-5 vuotta. On se kumma kun ei saa enää rauhassa vetää lärvejä!

Ainoa kommentti ystävältäni S:lta on tullut kysyttäessä mitä tein on: "olit oma viehättävä itsesi". Minulla menee ainakin kylmät väreet... En ole ikinä kännissä viehättävä vaan pirullisen vittumainen. Siksi en juuri paria sidua enempää juokaan...