Olin muutama viikko sitten entisen työkaverini häissä. Ihanat, pienet häät. Olin porukassa ainoa joka joi punaviiniä. Join sitten varmaan kaikki. Osasta iltaa en muista juuri mitään. Tässä tulee oma versioni tapahtumista.

Menin ensimmäiseen baariin jossa olin ehkä tunnin. Tanssittiin erään työkaverin kanssa. Juttelin jossain välissä ystäväni kanssa, joka työskentelee tässä baarissa. Mentiin toiseen baariin. Istuin miesjoukon keskellä koko illan ja tanssin yhden vaalean kanssa yhden kappaleen. Se oli Metallicaa. Join muutaman siiderin illan aikana. Juttelin miesporukan kanssa ja yksi vaalea silmälasipäinen oli kiinnostava. Pussailin kuitenkin erään tumman kanssa joka seurusteli, jonkun Miian kanssa. Tämä ilmeni siis suudelman jälkeen. Että kaikki Miiat, jotka olette kihloissa jonkun tumman kanssa joka oli 6.7. pe baarissa niin kannattas jättää mokoma paskiainen... (Jätkä on 27-30 v). Baari meni kiinni ja kävelin ensimmäiseen baariin koska ystävältäni loppui työt ja hän lupasi kyyditä minut kotiin. Tai itseasiassa hänen kotiinsa. Hän itse meni poikaystävälleen. Yöllä oksensin (vain pyttyyn!!!) ja aamulla huomasin, että juhlahameeni (joka oli sitten helvetin kallis teetetty mekko) olkain oli hyvin, hyvin kiertyneenä rintaliiveihini. En ole vieläkään saanut irroitettua heitä toisistaan. Olkain oli siis rikki ja olin tyytyväinen, että se oli tarttunut rintaliiveihin, ettei koko mekko ollut valunut päältäni. Päivällä laitoin digikamerasta kuvat tietokoneelle ja huomasin, että siellä oli kuvia kummilapseni isästä. Hän oli ollut samassa baarissa koska olimme siinä kuvassa yhdessä.

Viime viikolla sitten eräs ystäväni Leppis kysyi kenen tumma hiuksisen miehen kanssa pussailin tanssilattialla. Kerroin, että tanssin vaalean kanssa enkä ollut pussaillut tätä. Epäilin, että oliko ystäväni nähnyt väärin. Hän kuitenkin kertoi, että oli ollut metrin päässä minusta. Ja miehellä oli tummat suorat lyhyet hiukset. Aivan. Ei hajuakaan. Mies oli ollut vain hieman minua pidempi. Aivan. Ei edelleenkään mitään muistikuvaa. Muistin kyllä sen toisen tumman, jonka kanssa istuin penkeillä, mutta tällä oli hieman kiharat hiukset ja hän oli minua paljon pidempi. Ehkä 180 cm? Kyllä sitä kännissä on pöljä! Vähän harmittaa, etten ottanut sen mukavan vaalean silmälasipäisen SINKUN yhteystietoja. Kun se vaikutti tosi mukavalta.

Sitten kolmas versio. Ystäväni joka on baarissa töissä kertoi kuinka olin armottomassa kännissä jo ekaan baariin tullessa. Mekon olkain oli irronnut ja tämä oli yrittänyt ensin NITOJALLA nitoa hamettani. (Voi luoja!) Kun nitominen ei ollut onnistunut ystäväni M oli sitonut olkaimen rintaliiviini. (Voitko saatana avata sen...!!!) Lisäksi kun tulin takaisin olin niin pää jäässä, että olin mennyt pitkäkseni baarin sohvalle (josta minua oli kuulemma vaikea saada ylös). Tästä sitten olin jatkanut yöpaikkaani.

Luojan kiitos en ollut taas huudellut mitään portsareille. Enhän?

Useampia versioita EN halua kuulla.