Elokuva reissun jälkeen ei olekaan HerraM:stä kuulunut sitten mitään. Että kannatti pihdata sekin reissu. Kunnes toissa päivänä tuli viesti: "Tulisiko hieromaan mun selkää?" Ja minähän innostuin koska olen tosiaan pyrkimässä hierojakouluun. Nähtiin kuitenkin vasta tänään koska olin toisessa kaupungissa työmatkalla. Minä (viaton, pieni ihminen) menin ja heti ruvettiin ehdottelemaan seksiä! Törkeää! Hieromaan olin menossa selkää... minä viaton, pieni ihminen. Pakko oli sanoa, että ei siitä ollut mitään puhetta vaan selän hieronnasta. Loppujen lopuksi sitten pitkän ja tuskaisen vonkaamisen (meni noin 5 minsaa) oli pakko antautua. Tuli vaan tästä mieleen, että olenko nyt sellainen tai-hieroja?
- Eli otatko hieronnan tai jotain muuta? eli taita siis. Ottakaa housut pois olkaa hyvä.
Mitä sellasesta tai hieronnasta pitäs ottaa maksua? Kyse ei ole siis seksistä vaan tai vaihtoehdosta. Jos seksi maksaa 15000 euroa yö ja tavallinen  hieronta 26 euroa 45 minuuttia niin tai hieronta vois olla vähän tavallista hierontaa kalliimpaa. Eikö? 30 euroa? Eli Herra M. on velkaa 30 euroa. Kahvitkin jouduin keittään ite, perkele!