Juuri nyt ei tule mieleen mitään kovinkaan järkevää syytä.

Yksi miesasukas haahuilee käytävällä pissaiset, valkoiset, pitkät kalsarit jalassaan. Yritin vaihtaa housut, mutta sai hirveät raivarit. Olkoon virtsoissaan. Olen vienyt tämän pissasiepon ainakin 15 kertaa sänkyynsä nukkumaan. Nyt taas tuli huoneestaan...

Ensi viikolta puuttuu kahdesta yövuorosta tekijä. Juuri nyt ei kiinnosta. Eikä kiinnosta ensi viikollakaan. Nämä yöt ovat ihan järkyttäviä täällä. Hyvä kun jaksan tehdä loput neljä mitä olen luvannut. Todellakaan palkan takia täällä ei olla. Hullu pitää olla, että tällä alalla jaksaa. Varsinkaan nyt kun tilanne on aina vain kahjompi. Ei ole sijaisia sairaslomiin, ei talvilomiin ja kesälomiinkaan ei saa sijaisia riittävästi. Ja nämäkin sijaiset ovat täysin epäluotettavia ja epäpäteviä. Sitten tulee palkkakuitti joka kruunaa kaiken. Ei helvetti... Kerran olen ollut näinä (yli kymmenenä) vuosina mitä alalla olen ollut niin kesälomalla silloin kun olen halunnut. Ja sekin oli kaksi vuotta sitten kun sanoin, että irtisanon itseni jos en saa lomaani kerrankin mihin haluan. Sain kaksi viikkoa. Toiset kaksi oli toukokuussa. Että ei sekään nyt niin putkeen mennyt. Mutta oli ainakin osa lomasta heinäkuussa. Tänä vuonna olen kolme viikkoa kesäkuussa ja kaksi heinäkuussa. Ja jouluksi menen jonnekin kauas.

Nyt alan lukea kokeisiin jos vaikka jotain oppisi näin yöllä neljältä täysin umpiväsyneenä...