Nyt on kyllä meikäläinen niin väsynyt, ettei ajatus kulje. Tekisi mieli mennä nukkumaan, mutta kun vasta se työvuoro alkoi... Olin tänään kesäteatterissa. Kyllä ne sitten on hauskoja. Miksi ihmeessä talvella teattereissa on niin vakavat aiheet? Haluan katsella hauskaa, irtautua arjesta. Jos totta puhutaan niin vakavat aiheet ovat kanssa hyviä. Ne pistävät miettimään asioita uusilta näkökulmilta. Eilen (vai toissailtana?) tuli elokuva naisesta joka jätti turkkilaisen miehensä Saksassa ja aloitti lastensa kanssa uuden elämän. Kannatti katsoa se elokuva. Lopussa naista kosi tämän lapsuuden rakkaus ja samana päivänä kun naisen piti antaa vastaus niin se ex mies löysi tämän ja ampui. Että kannattaisi oikeasti elää elämänsä juuri tässä hetkessä eikä aina vaan siirtää unelmia ja toiveita tulevaisuuteen. Miettikää! 15 vuotta se nainen ja se mies haaveili toistensa perään ja sitten kun unelma oli täyttymässä niin pum. Kannattiko odottaa?

Mun ex on stressaantunut siitä kun minä teen paljon töitä. Eilen se laitto viestiä, että on huolissaan musta kun teen niin paljon töitä ja koska ehdin lepäämään. Olenko valittanut (tosiasiassa kyllä)? Olenko? Jos nyt muutaman päivän tekee kuussa ylimäärästä niin ei siinä paljon ehdi itseensä puhki kuluttamaan. Tällä viikolla teen 63 tuntia eikä mikään stressi. Sitten kun palkka tulee niin voi olla tyytyväinen itseensä. Oikeasti työnteko on mulle tekosyy. Kun ei ehdi niin ei voi tehdä opiskelutehtäviä valmiiksi. Kun käy töissä niin ei tarvi avata tietokonetta. Aivan... En minä mikään tyhmä ole..

Nyt olis vuorossa kahvitauko. kalkkunavoileipä tomaatilla. Salaatit söin jo vartti sen jälkeen kun tulin töihin. Joillain vaan on nälkä...

Hitto. Tein sit liian laihaa kahvia. Tulisko siitä hyvää jos lisäis vaan vähän puruja pohjalle? No, keitän uudet kahvit. Kuluu se yö näinkin. Löysin uusia kiinnostavia blogeja. Lisäilen niitä listaan...

Vielä on jäljellä seitsemän tuntia työaikaa. Olen syönyt jo kaikki evääni. Siirryn kohta lääkkeisiin. Onneksi niitä täältä löytyy. Kyllä sitä vatsansa saa täyteen kun vetää 100 kappaletta paracetamolia veden kanssa. Ei tule aikakaan niin pitkäksi. (Kyllä. Minulla todellakin on tylsää...)