Ei mikään ihme, että lääkityksellä ollaan. Ensimmäiset sanat kun tulin pitkästä aikaa äidilleni olivat: "Kamalat hiukset. Ihan pilalla." Näin hän siis sanoi lapsen lapselleen.. Kuopukseni ei ollut moksiksaan. Onneksi on vahva itsetunto. Tässä tulee sitten listaa muista asioista mitä hän ehti laukoa ensimmäisen kymmenen minuutin aikana.

1. olet lihonut 2. unohdin syntymäpäiväsi (taas) 3. kuopus on lihonut 4. en osaa vetää rullaverhoa oikein alas 5. törsään rahojani kun menen ystävieni kanssa huomenna syömään 6. äiti voi tulla mukaan jos maksan 7. miksi tulin myöhässä 8. valitusta kun en pidä sovituista asioista kiinni (lupasin tulla perjantai iltana ja tulin) 9. en saa värjätä hiuksiani 10. sotken 11. ei saa ostaa karkkia (söi ne sit ite) 12. valitusta kun ei pääse nukkumaan 13. olen tuhonnut sen tietokoneen (tuntuu toimivan) 14. ei saa käyttää tietokonetta kun se on turhanpäivästä 15. ei saa laittaa kuvaa sen Espanjan kämpästä nettiin (löytyy sivun alalaidasta se kuva. Just se sama kuva mitä ei saanut laittaa).

Enempää en valitettavasti jaksa kuunnella. Olen oppinut vuosien varrella olemaan kuuntelematta vaikka näytän kuuntelevan (loistava taito erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa). Olin siis tänään lapseni kanssa kampaajalla. Leikattiin molempien hiuksia ja ne ovat nyt sitten pilalla. Jep. Jep. Cipralex pelastaa tämänkin tilanteen...

Mietitään... Asuin 19 vuotta äitini kanssa tulematta tämän hullummaksi. Valitusta. Valitusta. Jatkuvaa arvostelua. Koskaan en ole osannut tehdä mitään oikein eikä mikään ratkaisu minkä olen elämässäni tehnyt ole ollut oikein. Näin sanoo nainen joka vei lentokoneen sisälle käsimatkatavaroissa kilon nestemäisiä kosmetiikkajuttuja ym. ja raivoaa mulle, että kun heittivät roskiin kaikki turvatarkastuksissa. Älä? Harmi kun ei ole missään ollut mitään tietoa, että koneen sisälle ei saa viedä nesteitä... Eikä lue lentokentälläkään. Harmi. Hah hah. Paha tosiaan saa palkkansa! Nyt taidan jäädä ilman synttärilahjaa.. Ai, mutta niihän mä jäänkin kun ei se muista tyttärensä synttäreitä! Mun sisko oli muistuttanut sitä eilen. Ja mun täti toissa viikolla. Mitäköhän ostais äitienpäivälahjaksi?

547151.jpg