Halvalla lähtee..

Tulin tänään koulusta kotiin hyvin, hyvin väsyneenä. Rahnasin painavaa kauppakassia viimeisillä voimillani ja ylläripylläri... Pentu oli syönyt pakastimesta ensiviikolle tarkoitetun kääretorttukakun! Ihan perkele kokonaan! Että sisko kun tulette seuraavalla viikolla niin tarjottavat vähän vähissä...

Kun sain takkini riisuttua niin lapset hypähtivät ja kysyivät, että mikä äiti sulla on. Ihmettelin vähän siinä, että väsy olen.. He siihen, että mitä sulla on kädessä..

897118.jpg

Kuka arvaa?

Etsittiin tänään koulussa toisemme käsistä tiettyjen lihasten kiinnityskohtia ja merkattiin ne tussilla toisen ihoon... Tietenkin. Kyllä tää tussi pois lähtee. Ekaksi ne meinasivat ottaa vedenkestävän tussin, mutta onneksi olin tarkkaavainen... Ite yritin samaa, mutta kaimani huomasi asian. Damn!

Koska näin opiskelun vuoksi olen aika vähän kotona niin alkavat jo kasvitkin reagoida. Rakas Oliivipuuni näyttää jo tältä.

897122.jpg

Olen kastellu, olen jutellut, olen rakastanut... Se vaan haluaa olla suisidaalinen...