Menkat. Perkele! Tässä tulee sitten tosiaan blogin nimen mukaisesti vuodatusta. KOKO RAHALLA!

Olen niin pahalla päällä, että tosissani yritän hillitä kielenkäyttöäni. Kaikki mahdolliset asiat ottaa päähän. Sit rupes ärsyttään kommentit blogissa (ei ole oikeasti mitään henkilökohtaista!). Vitun voit! Mä käytän oliiviöljyä ruuassa, salaateissa jne. Siks toiseksi suklaasta  saa hyviä rasvoja... en ole lihava vaikka sisko niin sanoo. En halua olla mikään anorektikko... Sit rupes vituttaan kun ei ole lomaa (ihan ite kun miettii niin on syyllinen asiaan) itse asiassa mulla ei ole oikeasti ollut moneen vuoteen mitään lomaa. Viisi vuotta elin niin, että laskujen jälkeen jäi 100-200 euroa ruokaan, lasten vaatteisiin jne. Ei paljon menty mihinkään. Ei paljon jaksanut nauttia elämästä. Mitä lomaa se oli kun piti olla koko ajan kotona kun ei ollut rahaa mennä edes ruokakauppaan!

Sit rupes ottaan aivoon kun kakkoskerroksen vuokralaiset mölyää (menen muuten kello 7.30 hakkaan niiden ovea kun pääsen töistä. Ne on kuitenkin ryypännyt taas yömyöhään ja häirinny muita rapussa asujia..), vituttaa sukulaiset (eivät tätini H ja M), ottaa päähän kun tää yhteiskunta ei tue enempää työn tekemistä eikä kouluta maahanmuuttajia kun heissä on hyvin koulutettuja ihmisiä. Täällä on työvoimapula ja valtio on valmis jättämään hyötykäyttämättä ulkomaalaisia. Mäkin tiedän pari virolaista sairaanhoitajaa joiden ammattitaitoa ei ole otetty käyttöön vaan he toimivat siivoojina. Järjetöntä! Irakista tulee arkkitehtejä, lääkäreitä jne ja mitä he saavat tehdä? Asua jossain homeensaastuttamissa taloissa joita maahanmuuttokeskuksiksi kutsutaan. Ottaa nyt niin päähän.

Sitten ihan oikeasti nyppii kun haluais vaan joskus maata sohvalla ja lukea jotain hyvää kirjaa. EI OLE AIKAA! Hyvä kun sanomalehden ehtii aamulla lukea. Siitäkin on useasti jäänyt pääkirjoitus ym. lukematta kun ei ehdi. Ottaa päähän ihmiset jotka valittaa kiirettä vaikka ne ei samalla kun käy töissä opiskele, kasvata kahta alaikästä lasta, tee kahta työtä. ÄLKÄÄ JUMANKAUTA TULKO MULLE SANOON, ETTEI OLE AIKAA!!!! Jos minä siitä selviän niin eiköhän muutkin. Turhaan tässä rutisen. Olen tän viikon ilman lapsia niin voin vaan olla. Tosin huomenna pestävä neljä koneellista pyykkiä. Ei muuten, mutta ei ole enää puhtaita sukkia, alushousuja eikä puseroita. Olen käyttänyt jo poikani puseroita kun omat on pyykisssä.

Luoja, että olen pahalla päällä.

Nyt jotkun helvatan naakat alko vinkuun ulkona. Ikkunaa on pakko pitää auki kun ilmastointi on tunnetusti vanhainkodeissa huono. Kvääk, kvääk, kvääk. Kello on varttia vaille neljä! Menkää pulut nukkumaan! Olis taas niin käsiaseelle käyttöä!

Olenkohan jo kirjoittanut tästä aiheesta, mutta oikeasti minun pitäisi saada sellainen. Ei olisi meidän korttelissa häirikköjä. Ei kakkoskerroksen känniääliöyökukkujia, ei lokkeja, ei kirvoja. Niin. Sekin.

Onnellisen minä, pieni ihminen, kasvatan parvekkeella persiljaa, paprikaa, ruohosipulia ja salaattia. Makoisaa on oman maan (lue parvekelaatikon) salaatit. Kunnes.... pihakoivuista kirvat keksi, että mennäänpä vetäseen kaverin salaatit. Nyhdin ne salaatit pois ja kylven huomenna uudet. Ajattelin ensin, että jos yritän saada ne leppäkertun ruuat pois mäntysuopaliuoksella, mutta niitä oli koko koivullinen per salaatinlehti. Mukavaa. Kiva kun voin olla avuksi...