Tässä virallinen ja julkinen hyvää syntymäpäivää toivotus Arjalle! Jotkut vaan on niin hemmetin nuoria... Nyyh. Ajattelin tilata jotain botoxvoidetta niin jos noi "nauru"rypyt katois. Että naisen elämä on säälittävää. No, kaikki ystäväni varmasti tietävät, etten ole tosissani. Mielestäni pitää vanheta arvokkuudella.

Mitä te teette perjantai-iltana. Minä, the säälitapaus, olin luennoilla, joiden aiheena kirjallisuusinstituutio. Oli vielä hyvä luento. Huomenna jatketaan aiheesta. On varmasti pakko olla hullu kun viikonlopun tärvää kirjallisuuteen. Puhuttiin nimenomaan sähköisestä julkaisemisesta. Miten helppo on nykyään julkaista omaa tekstiään. No, tämä tuo tietysti sen lieve ilmiön, että kaikki paska myös julkaistaan. Kuten esimerkiksi jonkun entisen uimarin entisen vaimon tekele. Esikoiskirjailija muka. Paskat! Kustannustoimittaja kirjoittaa sensaationnälkäisille kirjan ja ne jotka oikeasti osaavat kirjoittaa ja joilla oikeasti on jotain sanottavaa jäävät jalkoihin. Niin se menee. Puhuttiin juuri kurssilaisten kanssa, että pitäs varmaan pokata Nykäsen Matti niin saisi senverran julkisuutta jotta voisi saada sopimuksen. Ei juuri kiinnosta. Meidäkin ryhmässä on monta todella loistavaa kirjoittajaa jotka jäävät edellä mainitun julkkistirkistelyn jalkoihin. Pistää vain vihaksi.

Onneksi valkoviini rauhoittaa vihastuneen mielen. Poikkesin kaverille, joka pakotti juomaan pari lasillista valkkaria. En sit millään, mutta kun pakotettiin...

K oli saanut siitä testistä 35 sekkaa (insinööri), V. 31 sekkaa (samperi, enemmän kuin minä), saija saman kuin minä (insinööri). Loppujen tuloksia odottelen. Mutta näyttää nyt siltä, että muuta pärjää paremmin kuin minä. No, kukaan ei voi olla täydellinen. Oikeastaan aika helpottavaa, että löytyi joku osa-alue missä joku on parempi kuin minä. Nim. vaatimattomuus on toinen nimeni.