Esikoiseni kysyi kerran ruokapöydässä, että onko kännikala kala vai ihminen. Ystäväni pelasti tilanteen ja vastasi, että sovitaanko niin, että seuraavan kerran kun tulette meille syömään niin laitan päivälliseksi kännikalaa...

KUitenkin. Oletteko rakkaat ihmiset huomanneet kuinka kännissä (jep. TIedän. SUnnuntai ilta. Mutta mulla huomenna vasta iltavuoro, eli voin juoda...) lähettää kaikille tutuille ja entisille kaiken maailman tekstareita? Ihan tosi! Jep! päätin kokeilla kuinka vajaa 2 kuoharipuolloa juoneena vois kirjoitta blogia. Katson huomenn sitten nämä kaikki vierheet. Eli täänään oli aamu vuoro. Huomenna iltavuoro. Ja nyt on ilamn lapisa ja voi juoda. ELi kaksi pulloa kuoharia (kiito k.) eli meni n kaverille (joka ei ole kotona) ja omien juomien lisäksi joi sitten kaverin viinat kanssa (anoti luvan). NO. ajatus katsesi tass. Parepi ehkä jatkaa huomenna. J kiitos K kun lainasit pikkuveljeä. Mun oma ei halunnut läheä baariin mun kaa.. Tylsä... Love yooy.

Eli. Ei pidä kirjoittaa kun on juonut. Ei pidä soitella kenellekään kun on juonut. Olin siis eilen ensimmäistä kertaa vuosiin (ok, viiteentoista vuoteen..) kuntosalilla. Innostuin niin, että olin siellä kaksi tuntia! Ystäväni jo ensimmäisen tunnin jälkeen yritti hätistellä minua pois, mutta kun oli niiiiin kaikkea kivaa. Oli sisäreisille, persuksille, vatsalle, selälle, kyljille jne. Kaikkea niin kivaa, että pakko mennä taas kohta. Menisin jo huomenna, mutta kun on kiinni. Miksi jonkun vapun takia pitää olla kiinni? Varsinkaan kun MINÄ en pääse mihinkään baariin juhlistaan vappua kun pitää olla aamulla seitsemältä töissä. Ja lisäksi luulen, että olen huomenna niin kipeä etten pysty kävelemään. Nytkin jo löyty useita käyttämättömiä lihaksia. Good I`m sore! Mutta mitä tästä taas opimmekaan? Ei sitten yhtään mitään!