Käväisin perjantaina entisellä asuinpaikkakunnallani ja koska ystävälläni M:llä ei ole kahvinkeitintä niin oli pakko sitten keittää pannussa porokahvia. Pannukahvihan on siis kaikkein parasta, mutta kun minulla ainakin on  joka kerta se sama ongelma eli kuinka paljon sitä kahvia sitten sinne veden sekaan laitetaan. Koska ei ollut mitään hajua kuinka paljon niin kaadoin sitten suoraan kahvipurkista purut veteen. Tuli sitten laihempaa kuin tee. Onneksi niitä puruja sai sitten lisättyä... Loppujen lopuksi tuli ihan hyvää kahvia. Nim. itseensä tyytyväinen.

Hierontojen jälkeen käväisin M:n työpaikalla eli pubin puolella. Tai siis piti käväistä. Notkuin baaritiskillä yli kolme tuntia. Seuraan tuli eräs baarin ns. vakiasiakas jonka kanssa pölisin suurimman osan illasta. Varmistin ensin M:lta, ettei kyseessä ole mistään ErkkiEpätoivosta joka jää roikkumaan. Mukavaa oli jutella ihan ilman mitään takaa-ajatuksia ja vain höpöttää. Tämähän ei yleensä ole mahdollista entisessä asuinpaikkakunnallani. Kukaan ei vain puhu normaalisti kenellekään. Taisi sillä poika paralla olla jotain taka-ajatus yrityksiä kun niin kovasti olisi halunnut vielä nähdä ja moneen kertaan kyseli koska tulen seuraavan kerran. Jälleen kerran väistelin taidokkaasti vastaamasta kysymykseen... Ja kovasti tarjoutui, että voi tulla saatille. En huolinut.

Perjantai oli muutenkin mukava päivä. Koulussa eräs 24-v poika/mies luuli minua 6 vuotta nuoremmaksi kuin olen eikä millään uskonut että olen mitä olen. Kerroin kuinka paljon rakastan tätä ja halasin pitkään ja hartaasti. Siihen toinen 27-v. että niin mäkin luulin, että ole XX ikäinen. Kerroin tylysti, että enää ei heru rakkautta ja haleja. Ihan selvää huomion hakua..  Sitten pubissa illalla tämä yksi poitsu luuli minua jälleen 6 vuotta nuoremmaksi. Kyllä naista on muuten helppo miellyttää!