Tänään ensimmäinen työpäivä "uudessa" paikassa. Itseasiassa olen tehnyt vuoden keikkaa silloin tällöin ja viihtynyt erinomaisesti. Tammikuussa sanoin pomolle,että haluan tulla kesäkuuksi tänne töihin (tänne, nimittäin olen juuri nyt iltavuorossa). Eilen hieman harmitti aloittaa työt kun oli lämmintä ja lomastakin on aikaa. Mutta heti työpaikalle päästyäni olin taas innoissani. Työkaverit ovat ihania, asiakkaat ovat ihania (kuten oli siellä missä olin kevään!!! Ikävä teitä...) ja työ on haastavaa. Saan yksin suunnitella ja toteuttaa iltavuoron. Huomenna aamulla on kaikki omilta jäljiltäni ja tiedän mitä edellisenä iltana on tullut tehtyä. Aionkin tänään suihkutella huomisaamun tieltä kaksi asiakasta. Jääpä aamuun enemmän aikaa (tai itseasiassa ei jää jos työkaverini jää sairaslomalle). Lisäksi tullessäni töihin tuli lääkäri hoitamaan muutaman akuutin asian ja... yllätys, yllätys hän oli kesäsijainen joka oli vanha tuttu judoajoilta! Olemme molemmat kesäkuun täällä, että nähdään useamminkin. Oli mukava löpistä pitkästä aikaa. Ei olla nähty pitkään aikaan. Mutta jatkan nyt töitä ja mietin otanko 3 vai 7 opamoxia rauhoittamaan itseni kun menen äidilleni yöksi... Toisaalta jos hän on vaikka pyöräillyt itsensä väsyksiin eikä jaksa taas moittia minua jostain? Heh heh. Tuskin.

Vein veljeni eilen bussiasemalta kotiin kun ei reppana jaksanut kantaa sekä kissaa, kitaraa eikä kassejaan (tai laukkujaan heh heh). Valitti, että kissa oli naukunut koko matkan bussissa. Hän oli tosin käyttänyt samaa taktiikkaa kuin minä lasteni kanssa. Eli jos kissa/lapset huutaa niin stereoita kovemmalle! Ei kuulu enää naukuminen. Tosin kanssa matkustajat mulkoilevat, mutta siitäkin pääsee kun pitää silmiään kiinni!

Miksi tämän tekstin otsikko on sairasta? Siksi, että minä todellakin olen niin sairas psyykkisesti, että nautin työstäni ja viihdyn täällä... Oli ihanaa tulla pitkästä aikaa! Vanhainkodit rules!

Ja tännekin jälkikommentti. Lapsenvahti soitti. Kuopus oli kastellut kukkasia. Myös televisio on kasvi. Ei toimi enää se televisio-kukkanen. Muuten olikin tänään ihan kiva päivä. No. Onneksi on (mainospalanen..) If, joka ehkäpä korvaa uudehkon televisioni... Nyyh, nyyh...

Kuten jo aiemmin kirjotin niin ehkä olisi ollut hyvä ottaa muutama rauhoittava.. Äiti sai jo skitsot kun kirjoitin hänestä... Heh... (Kiusa se on pienikin kiusa...) Sitten hän alkoi tivata huoltajuuskiistasta ja moitti jälleen minua (ketä muutakaan?). Ihmetteli kun taas jäi vaan 200 euroa laskujen jälkeen käyttörahaa. (kyttäsi koko ajan kun menin nettipankkiin, utelias). Nyt se lukee selän takana. Pakko lopetaa ja poistaa sivuhistoria....