Ja puntari sitten pilkkaa minua täysillä. Numerot näyttivät samaa kuin kaksi päivää sitten. Ei vaan ole reilua. En ole syönyt karkki (kismet laskettaan mielenterveyslääkkeeksi), en pullaa (paitsi kaksi pitkon palaa kahvin kanssa), en rasvaisia ruokia, en jäätelöä. Ehkä mun lihakset vaan painaa niin paljon. Olin kuitenkin tiistaina salilla. Työkaveri-naapurini valitteli samaa ongelmaa. Hänellekään ei mahdu enää kesävaatteet. Ehkä vaatteet ovat tehneet jonkun kiusa-kampanjan? Niinkin voi olla.

Pitäsköhän mulla olla huono omatunto? Työkaveri tekee hommia ja mä olen konella. Toisaalta olen niin reipas, että teen sit enemmän kerralla. Eli mun työmäärä on vakio vaikka välillä istunkin. Niin se on! (Työkavereiden on sitten ihan turha kommentoida mitään...) Eli teen yhtä paljon ellen enemmänkin töitä kun toi tossa vaikka nyt kirjotankin tätä. Nim. selitysten mestari.