547159.jpg

Tämä kuva on otettu Prahassa. Elikkä tälläinen kyltti oli eräässä seinässä kiinni. Homola. Varmaan joku lakifirma tai jotain...

Muita hauskoja paikan nimiä on Ryydynpohja. Miettikää nyt. Ryydynpohja. Se on Tampereella. Ryydynpohja. Millaisia ihmisiä siellä asuu? Onko siellä läpeensä ryytyneitä, pohjalla olevia alkoholisteja? Mitä siellä asuu? Ihmisiä? Ryytyjä?
Aivan järjetön nimi.

En tiedä vetääkö Lahti Ämmälän ja Kärpäsen kanssa paremmaksi. Kuka keksiin noita nimiä?

-Missä sä asut?

-Kärpäsessä.

- No niin mä vähän ajattelinkin.

Tulee varmaan tosi terve olo kun esittee itsenä: "Hei mä olen Risto Ämmälästä". Uskottavaa! Ei kannata sen miehen hakea kondomitehtaalle töihin. E-hei.

Jossaain Kotkan alueella on sitten kaikkien amitsupoikien oma paikka. Siellä ne telttailee ja juo kaljaa ja pissaa pusikoihin. Ne asuu Jäppilässä. Jäpittäjien oma paikka. Jäp. Jäp.

Rovaniemellä puolestaan on laitettu kaikki kahjot (hei asunko mä siellä? En?) Viirin kankaalle (sori kaikki rovaniemi-ihmiset jos tää on kirjotettu väärin.) Viirin kangas.

- Viiraako?

- Jep.

- Asuksä....?

- Jep.

Musta olis oikeasti pitänyt tulla joku tiehallinnon ihminen, joka keksii paikan nimiä. Vemppola, Värppylä, Lorvake, Korinaranta, Sämpylä jne. Keksin just ihan ite. Toivottavasti missään ei ole tollasia nimiä. Ja jos on niin EN SUINKAAN PILKKAA vaan olen täysin asiallinen. Eiks kukaan koskaan mieti tälläsiä? Luoja. Mun on pakko keksiä itselleni oikea harrastus.