Ainakin riippuvainen. Kuten aiemmin tein testin jonka mukaan olen 57% riippuvainen netistä tai bloggailusta tai jotain. Niin eipä pidä paikkansa... Pakko olla enemmän.

Jäin eilen sairaslomalle kun selkä sanoutui irti toimestaan. Pistelee jalkoja, sattuu niin paljon, että huutaisin jos sattus vähemmän ja mikä parasta eilen lähti vasen jalka alta. Onneksi sain pöydästä kiinni niin en kaatunut. Olisi varmaan mennyt rannekin siinä rojahduksessa. Pointti tässä selvityksessä on, että on pakko rahnautua koneella kirjoittamaan vaikkei pystyssä pysy. Taidan olla kuitenkin 90 % bloginarkkis. Mukavaa. Onhan se toisaalta hyvä, että on joku riippuvuus. Kun ei ole alkoholi, peli, seksi tai muuta riippuvuutta.

Ja siitä helvetin puoskarilääkäristä vielä. Menin lääkäriin hakemaan sairaslomaa. Selkäni on tutkittu jo vuosia sitten ja vika on ja pysyy. Sille en voi muuta tehdä kuin pitää lihaksistoa yllä. Viimeksi tällainen kipu on ollut 10 kuukautta sitten eli olen todella tyytyväinen asiantilaan. Lääkäri tutki ja sanoi sitten minulle, että vaikea uskoa ettet ole työkykyinen. Meinasin ruveta itkemään. Sattui kovasti sekä selkään että sieluun. Edellinen oma lääkärini oli suositellut ammatinvaihtamista ja olisi tukenut uudelleen kuntoutumista. Lisäksi hän sanoi kolme vuotta sitten, että aina kun selkä tulee kipeäksi niin soita sairasloma. Tänne on turha tulla pelkkää sairaslomalappua hakemaankun tiedät itse miten sitä hoidat. Ja niin meni kolme vuotta. Pyysin sairaslomaa ainoastaan kun jalat ei kantaneet. Eli kolme kertaa vuodessa viikon. Nyt on mennyt miltei vuosi ja tämä saatanan lääkäri ilmoitti että minun diagnoosi on muka väärä sekä fysiarin että ortopedin puolelta. On niin vaikea todeta minun selkäkipuani. Näin mainitakseni minulla on lannerangan 4-5 välin yliliikkuvuus sivuille kaksin kertaista normaaliin verrattuna sekä eteen ja taakse kolminkertainen. Tästä johtuen ne nikamat ovat kuluneet ja minulla jatkuva välilevyn pullistuma (mikä todettu ihan kuvaamalla). Leikkaukseen en halua koska välttämättä leikkaus ei onnistu ja kun olen saanut itseni näinkin hyvään kuntoon liikkumalla niin ei leikkausta kiitos. Ja minun nykyinen omalekuri on sitä mieltä että puhun paskaa! Mukavaa. Hän saa tästä vielä kuulla kunhan tämä kipu tästä helpottaa.

Nyt on aikaa tehdä opiskeluhommat valmiiksi jos vain pystyisi istumaan.. Runouden tehtävän jo osaksi tein.. Jee... Laitan sen yhden jossain vaiheessa tänne niin voitte arvuutella sen otsikkoa. On jännä miten ihmiset lukevat asioita niin erilailla yksi sanoo kärpänen ja toinen sammakko. Mutta nyt apteekkiin! Ylläpidän ilmeisesti paikkakuntani kirjastoa sekä apteekkia. Maksoin juuri 8 e myöhästymismaksuja... Kesäkuussa 20... lal lal laa...