Paino. Kahden viikon jälkeen. 300 grammaa vähemmän. Ei juma naurata! Laivallakin olin mässäämättä. Enkä ostanut paljoa karkkeja.

Olin eilen kuntosalilla. Esikoiseni opetti minua käyttämään mp3 soitinta. Sain sinne ladattua Rammsteinia. Kulki crosstraineri paljon paremmin kun kuunteli Apulantaa ja Rammsteinia. Pulssi oli 183. Se taitaa olla mun maksimisyke. Meinasin oikeasti kuolla. Huomenna uudestaan! On ollut paljon parempi olo kun on säännöllisesti käynyt salilla. Huomenna vois mennä johonkin jumppaan. Tai tänään. Kello on jo perjantai. Lähtisköhän yksi A, joka asuu mun kaa samassa korttelissa. Voisinkin soittaa sille nyt. Se siis on kanssa yövuorossa, joten voi oikeasti soitellakin. Ja sen on vielä pakko vastata puhelimeen kun se päivystää. Heh heh. Siitä tuli mieleen, että unohdin ilmoittaa itseni sinne sairaanhoitajaopintoihin. En sitten mene varmaan. Kohtalon johdatusta. Tällä viikolla oli ilmoitus naishitsarikurssille. Tienais vähän paremmin. Vois hakeakin ensi vuonna. Nyt on tää vuosi kyllä ihan varattu täyteen toimintaa. Missähän välissä sitä ehtis sinne ulkomaille käyttään ne ilmaset lentoliput... Apua!